sossosblogg

Alla inlägg under november 2011

Av Sofia - 16 november 2011 20:07

Åhh gud! blir så arg på mig när jag aldrig skriver här! Lovar att skriva oftare om någon kommenterar, liksom roligare när man vet att någon ser!

Happ, antar att ni vill veta lite om vad som hänt mig på sistonde, bloggen handlar ju i stort sätt om mig!

Jag har gjort lite olika,ska jag va helt ärlig minns jag inte ens allt. Har väll mest slappat! Lika bra medans man kan, har typ fullt upp i veckorna framöver! 19 ska jag till ruth sötiz födelsedagsfest eller vad det nu heter! C:

Jag ska sova över med min världens bästa från fredagen till söndagen antagligen, sen fyller ju jag år den 30, dagen efter vi får besök av en författare i skolan.


Har just haft utvecklingssamtal i skolan, fick rätt mycket beröm men liksom, jag är usel på att hålla masken! eller typ, jag kan inte ta emot beröm utan att skratta! jag kan inte ens säga "tack"! Sen var jag typ gäspberoende hela timmen, var tvungen att gäspa hela tiden!!! Aja, ska gå in på facebook nue! KRAM!

Presentation


Hello! Jag är en glad tjej som verkligen älskar cupcakes och japan! x3 i bloggen komme jag skriva om lite allt möjligt mest vardag. Jag kommer vara oaktiv på bloggen ett par dagar p.g.a en ny layout! Så håll ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards