sossosblogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofia - 31 juli 2011 12:43

har nyss gått upp, ingenting kan stoppa mig när jag kan sova!


Igår kväll åkte farmor in på  sjukhus! Så det blev senare än vanligt liksom! hon hade stor förstoppning och ligger typ i soffan nu! så det är ingen större fara! ;)




 

Av Sofia - 30 juli 2011 20:50

vet faktiskt inte vrf jag gillar det, det bara är så!   Asså sims! ;)

dom kommer med en nytt spel nu! love ya sims! ska käka godis nuu! hejdå!

 















 

Av Sofia - 30 juli 2011 18:30

kanske skriver en aning konstigt men...aja! hittade den här bilden gjorde den igår! :P

  ohhh...scary!






 

Av Sofia - 30 juli 2011 14:07

har smitit iväg från våra gäster! XD

i går shoppade vi och åt på kina-restuarang!(felstavning) haha fick inloggningskoden "dufy" som sångaren! jag handlade en skit-snygg tröja på Gina Tricot! Men asså säger man Gina Tricot eller Gina Trico? jg säger typ Gina trico! utan T! Aja här kmr lite bilder iaf! ;)

  kina-restuarangen(oops var visst thailänsk! XD)

  japp, det är sant! det är fanta exotic! (fast inte sååå god -.-´)

  yeey! det börjar bli blå himmel! tog ett bad när vi kom hem sen! ;)

    love ya!



aja det var det! skriver nog mer sen!  så länge kolla på Emmath.bloggplatsen.se!

 
  

Av Sofia - 29 juli 2011 12:05

God morgon! ska ut och äta i skövde idag! blir nog lite shoppng åsså!  håller för tillfället på med små mariosvampar! ;) jag tovar dom, ska kanske, inte säkert , sälja dom nere i mammas keramik sen, men ja, jag får se! ( belv ganska många ,!)

den som ligger på mobilen gjorde jag först(inte särkilt nöjd..) den ljusgröna sitter som mobilsmycke och dom andra... är bara där! XD den minsta ska syrran få!

 
  

Av Sofia - 28 juli 2011 19:05

japp I am done!  det blev en två-minuters, tiden börjar nämligen ta slut!  

( den där smileysen var bara gullig, den passar inte så bra in egentligen! XD)

här är den iaf! kommer noooog inte ha den så stor men vi får väll se då! hejdå!!!

 
  

Av Sofia - 28 juli 2011 18:57

hello! ;P tror jag ska fixa ny "puss och kram-skylt!" alltså

  sån!

Presentation


Hello! Jag är en glad tjej som verkligen älskar cupcakes och japan! x3 i bloggen komme jag skriva om lite allt möjligt mest vardag. Jag kommer vara oaktiv på bloggen ett par dagar p.g.a en ny layout! Så håll ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards