sossosblogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sofia - 30 augusti 2011 21:15

hej och förlåt! har inte skrivit på länge! skolan har typ börjat och så nu! :)

Det började sådär, jag hamnade bredvid en kille och gjorde genast bort mig! Typiskt mig, jag tänker inte säga vad det var jag sa men det har med den klass vi börja med XD! Annars har det inte hänt så mycket, har lite feber och har vart hemma från skolan idag! Tror inte jag kommer imorrn heller! ska snart gå och lägga mig, så det blir nooog inga fler inlägg idag! däremot kanske imorrn!

kollat på gamla foton, här var 2008 i dalarna! :D

Natti natti!

 

Av Sofia - 25 augusti 2011 18:41

hajhaj! Minns när vi tovade i skolan! haha stack mig i fingret typ...hela tiden! Har även spanat på ny mobil! Inte f;r att den det 'r n[t fel p[ den gamla...men cad sjutton jag kan inte skriva [[';! NAJ, jag menar...dom tre sista i alpfabetet! (felstavat eller XD) ahha! nu fattar jag...nej det funkar inte! Aja, h'r kommer iaf v'rldens b'sta l[t! NEJ! {HH!  

Av Sofia - 18 augusti 2011 21:13

hello! funderar på att köpa en HTC Wildfire, 1500 kr typ? nejdå! 2500 spänn, tusen kr för mycket!  vill iaf ha en HTC, måste vara en android åsså! eftersom jag fyller är i november får jag väll önska mig 1000 kr så borde jag ha råd!

 

hah, skulle vilja ha den med geopardmönster eller vad det nu är! du kan iaf kolla på mobilen på CDON.com!


idag har jag typ inte gjort nåt! eller jo, jag har vart  

ute och joggat i skoggan! XD var faktiskt riktigt kul (fasst inte i början!)













 

                    - Skumbanan!

Av Sofia - 13 augusti 2011 12:50

God morgon, eller ja klockan är 1...

har just ätit frukost, och laddat upp lite bilder!

jag har sedan det senaste inlägget bakat cupcakes två gånger! verkligen tur att familjen är gottegrisar! XP

köpt nya skor åsså! dom sålde ut så det var billigt! hah, som om det skulle vara dyrt när dom sålde ut...

  japp, det var gott ;)

  så här blev den, och nej här var den inte god. frostingen smakade bara ost BLÄ!!!!

  ja, den här var god! det blev kanske lite mycke choklad men ja, ingen är perfekt, särkilt inte den här ^^

  mina nya skor (jag kommer få som jag vill, folk kommer stirra ihjäl sig :D)

  puss på dig!

(okey jag erkänner jag tycker väääälllldigt mycket om pringels!(felstavning))

Av Sofia - 9 augusti 2011 15:11

japp! det är sant! jag ska kanske skapa en blogg på blogg.se ist! vet inte än men isf skriver jag det på bloggen och så! syrran tvingar mig typ att göra det så... :P

hittade en gammal bild från nåt halvår sedan(eller ja, det var nog tidigt i våras! ;)) tog ungefär 2 timmar att måla den där, ändå trillade den va bara sådär, jag antar att jag hade för tjockt lager på!hahh, nosen blev liiiitten! jag skulle ha gjort den större...

    aja, jag var nöjd då!
















































 

Av Sofia - 8 augusti 2011 14:11

hehe! glömde bilden på knäcken jag åt! här kommer den;

yepp, den var goood!!! lite liten men ändå! jag ansträngde mig mycket för den här bilden! jag gick tom ut på gräsmattan för att fota den! OMG! 10 m!!!

 

Av Sofia - 8 augusti 2011 14:06

  är...min katt! inte för att jag tycker hon är söt utan för att jag har idé-torka!(eller ja såklart hon är söt! XD) hon är typ 4 år nu!

    <3 <3 <3 <3

 











 

Av Sofia - 8 augusti 2011 13:59

bakade Muffins i förrgår! tog receptet från ica.se och det gör jag inte om! det var faktiskt ganska dåligt recept då frostingen bara smakade florsocker och blev efter en stund(typ 10 sek) genomskinlig! men det var okej ändå, jag lade på en dumle-bit! inann åt vi en varsin knäck ifrån julas! gött! XP har typ 5 olika formar till mina cupcakes!

  köpt på hem & hobby



  fick av syrran. jag tror den är köpt på lagerhouse! ;)



smeten var rätt så rinnig!



  så här slutade det! sorgligt va???

 























 




Presentation


Hello! Jag är en glad tjej som verkligen älskar cupcakes och japan! x3 i bloggen komme jag skriva om lite allt möjligt mest vardag. Jag kommer vara oaktiv på bloggen ett par dagar p.g.a en ny layout! Så håll ut!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards